loading...
كلوپ خنده
ارسال اخبار به صورت اتومات

براي ارسال اخبار و مطالب سايت  به صورت اتومات به ايميل خود  را در كادر زير وارد و بر روي دكمه ثبت كليك كنيد


 

Enter your email address:

آخرین ارسال های انجمن
mohammadv بازدید : 247 جمعه 01 مرداد 1395 نظرات (0)

برخی از افراد پس از عرضه نسخه جدید بازی کلش رویال میخواستند این بازی رو بر روی کامپیوترشون نصب و بازی کنند ، ولی بازی به صورت عمودی یا کج باز میشه.

افرادی که نمیتوانند وارد بازی شوند و یا صفحه کامپیوتر انها سیاه مشود حتماً این آموزش را بخوانند
mohammad بازدید : 195 چهارشنبه 30 تیر 1395 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، دست  از لحاظ تعریف طبی از ناحیه مچ دست تا انتهای انگشتان است در صورتی که امکان دارد در فرهنگ عامیانه دست را از ناحیه شانه تا دست حساب کنند .
 
علت های لرزش های دست و انگشتان دست چیست ؟
 
لرزش دست یا انگشتان دست در انسان از جمله مشکلاتی است که ممکن است انسان را در هر سنی گرفتار کند، لرزش دست‌ها هنگام عصبانیت ، اضطراب و خستگی بیش از حد، ورزش‌های پراسترس و کار زیاد روزمره از موارد شایعی است که در اکثر بیماران مراجعه‌ کننده به پزشکان به چشم می‌خورد.

ادامه مقاله در ادامه مطلب

mohammad بازدید : 202 سه شنبه 29 تیر 1395 نظرات (0)

به نقل از صمت، لکسس دوباره با امتیاز 64 درصد بهتر از متوسط، در جایگاه نخست است. تویوتا با مثبت 56 درصد در رده دوم قرار دارد و پس آن آئودی، مزدا، سوبارو، کیا و بیوک، به ترتیب سوم تا هفتم هستند. در این میان، «بیوک» تنها نشان(برند) داخلی امریکاست که در جدول «قابل‌اطمینان‌ترین‌ها» مشاهده می‌شود. هوندا با 4 پله لغزش نسبت به سال قبل، به رده هشتم و درست بالاتر از هیوندای (نهم) و مینی (دهم) در این جدول سقوط کرده است.

mohammad بازدید : 178 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

شاید بارها شنیده باشید ایا لازم است قبل از استارت خودرو سوئیچ را به مدت 10ثانیه در حالت باز گذاشته و سپس نسبت به استارت خودرو اقدام نمائیم؟

به دلایل زیر پیشنهاد می گردد این نکته در مواقعی که خودرو سرد بوده و چند ساعتی از خاموش شدن موتور می گذرد رعایت گردد :

                                                                             FUNCLOOB511.ROZBLOG.COM

mohammad بازدید : 147 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

خدای جنگ (به انگلیسی: God of War) یک سری بازی ویدئویی به سبک اکشن ماجرایی که توسط شرکت سرگرمی کامپیوتری سونی بر اساس اساطیر یونان ساخته شده‌است. سری خدای جنگ با انتشار در سال ۲۰۰۵ برای کنسول‌های پلی‌استیشن شرکت سونی آغاز شده‌است. تا به حال هفت نسخه از این بازی منتشر عرضه شده‌است; خدای جنگ ۱، ۲، ۳ و معراج توسط استودیوی سانتا مونیکای سونی ساخته شده‌اند، و بوسیله سرگرمی کامپیوتری سونی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۲ و پلی‌استیشن ۳ منتشر شده‌اند. ردی ات داون ساخت نسخه‌های کنسول بازی دستی پلی‌استیشن همراه، شامل خدای جنگ: زنجیرهای المپ و خدای جنگ: روح اسپارتا را بر عهده داشته‌است.

برای خواندن داستان بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

mohammad بازدید : 118 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)

داستان ضرب المثل هر قِرونی زیر هزار من سنگ است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این ضرب المثل در گفتگوی پدرها و مادرها با فرزندانشان به منظور عادت...

 

 

قِران واحد پول دوره ی قاجار بود که در گویش مردم کرمان تا اواخر دوره ی پهلوی نیز به کار می رفت. هرچند که واحد پول تبدیل به ریال شده بود ولی مردم به هر ریال می گفتند یک قِران. «قِران» سکه ای بود که از فلز نقره ضرب می شد. کرمانی ها این واحد پول را «قِرون» می نامیدند.

 

 

بنابراین یک ریال را «یک قِرون» دو ریال را «دو قِرون» و… می نامیدند.

 

این ضرب المثل در گفتگوی پدرها و مادرها با فرزندانشان به منظور عادت دادن فرزندان به قناعت و دریافت درکی صحیح از اقتصاد خانواده به کار می رفت. هرگاه پدری مقداری پول برای تأمین هزینه های فرزندش به او  می داد، همزمان با پرداخت پول، می گفت: این پول ها را بجا و به موقع و در راه درستی خرج کن. قدر آنها را بدان، زیرا هر قرونی از زیر هزار من سنگ به دست آمده است.

 
برای خواندن اامه داستان به ادامه مطلب مراجعه کنید
mohammad بازدید : 246 چهارشنبه 11 فروردین 1395 نظرات (0)
هرچند در قوانین چین خدمت سربازی اجباری است اما این قانون با توجه به تعداد زیاد داوطلبان فعالیت در ارتش هیچگاه اجرا نشده است.
ارتش ملی جمهوری خلق چین است که در ۱ اوت ۱۹۲۷ همزمان با قیام نانچانگ با نام «ارتش سرخ کارگران و دهقانان چینی» تشکیل شد و در سال ۱۹۴۹ با فتح سرزمین اصلی چین به حکومت جمهوری چین بر این سرزمین پایان داد.ارتش ازادى بخش خلق چين از لحاظ تجهيزات بعداز ارتش ايالات متحده امريكا و نيروهاى مسلح روسيه سومين ارتش قدرتمند در جهان است و از لحاظ تعداد پرسنل و نيروهاى نظامى در مكان اول قرار دارد.

ارتش آزادی‌بخش خلق از چهار بخش؛ نیروی زمینی، نیروی هوایی، نیروی دریایی و سپاه پشتیبان توپخانه، تشکیل می‌شود. هرچند در قوانین چین خدمت سربازی اجباری است اما این قانون با توجه به تعداد زیاد داوطلبان فعالیت در ارتش هیچگاه اجرا نشده است.

زنان ارتش چین اینگونه می جنگند +تصاویر


برای دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید

mohammad بازدید : 167 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)
به نقل از hanane كاربر انجمن
پنج میانبر صفحه کلید در ویندوز که اغلب فراموش شده هستند

۱ – Win + Pause / Break
می‌توانید به اطلاعات سیستم خود از طریق Control Panel دسترسی داشته باشید؛ اما در ویندوز 8، راه آسان‌تر این است که کلید‌های Win + X را فشار داده و گزینه System را انتخاب کنید. حتی ساده‌تر از این می‌توانید به سرعت و با استفاده از کلید‌های Win + Pause / Break به اطلاعات جزئی سیستم دسترسی پیدا کنید.

۲– Alt + Print Screen
کلید Print Screen یا‌‌ همان Prt Scr برای عکسبرداری از کل صفحه نمایش شما به کار برده می‌شود. اما اگر بخواهید به سرعت از پنجره‌ای که ‌فعال است ‌و تنها از‌‌ همان پنجره و نه همه صفحه‌ عکاسی کنید، کافی است کلید‌های Alt + Prt Scr را فشار دهید. این کار نیاز به هر گونه ویرایش تصویر گرفته شده از صفحه نمایش را از بین می‌برد.

۳– Win + E
اکسپلورر ویندوز، یکی از ابزارهایی است که روزانه چندین بار به آن مراجعه می‌کنیم. این ابزار را می‌توان از طریق منوی Start یا به شکل عمومی‌تر با استفاده از آیکون Computer فعال کرد؛ اما راه ساده‌تر برای اجرای آن، استفاده از کلیدهای Win + E است که به این طریق از هر کجای سیستم عامل می‌توانید به سرعت به اکسپلورر دسترسی داشته باشید.

mohammad بازدید : 232 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (0)
فقط محض خنده

به نقل از پيام كاربر سايت

رفتم مغازه موبایل فروشی به طرف میگم گوشی میخوام که حدودا400تومنی بشه یه گوشی اورده نگاه کردم دیدم خوبه گفتم همینو میخوام بعد اماده کرده بهم داده فاکتورش و نگاه کردم دیدم نوشته 670تومن.بهش میگم اقا این که 670تومنه میگه خوب اشکال نداره مابقی شو تو2تا قسط بده.میگم نمیخوام میگه خوب 5تا قسط بده


#####################

ﺍﻣـﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷـﻢ ﻣﯿﮕﻢ : ﮐـﻼﻏﻪ ﺑﺮﺍﻡ ﺧﺒـﺮ آﻭﺭﺩﻩ ﮐـﻪ
ﺳﯿﮕـﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯽ ...
ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻣﯿﮕــﻪ : ﺗﻮ ﭼﯽ ﻣﯽ ﺯﻧـﯽ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﻧـﯽ ﺑﺎ
ﭘﺮﻧـﺪﻩ ﻫﺎ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨـﯽ؟

#####################
یکی از کارایی که دوست دارم بکنم اینه که تو عروسی اقوام یهو داد بزنم:
\"به افتخار دوس دختر ای داماد \"!

#####################

شما یادتون نمیاد
اون موقع ها کرم حلزون نبود که شبا بمالیم به صورتمون صبح بیدار که شدیم باورمون نشه
اون موقع ها خیارو پوست میگرفتیم خودشو میخوردیم پوستشو میذاشتیم رو صورتمون از کرم حلزون هم بهتر بود

#####################


براي ديدن بقيه لطيفه ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد

+G هم فراموش نشود


mohammad بازدید : 166 سه شنبه 17 شهریور 1394 نظرات (0)

معنای حروف الفباء /بسييار زيبا و جالب و خواندنی


يكی از یهودیان به خدمت رسول خدا (صلی الله وعلیه وآله و سلم) آمد و امیر المؤمنین علی بن ابی طالب (علیه السلام) نیز در نزد آن حضرت بودند ، آن یهودی از رسول خدا (صلی الله وعلیه وآله و سلم) پرسیدند : که حروف هجائیه (الفبا) چه فایده ای دارند ؟

رسول خدا (صلی الله وعلیه وآله و سلم) به علی(علیه السلام) فرمودند : که علی (علیه السلام) جان جواب او را بده و در حقشان این چنین دعا نمودند : که بار خدایا علی(علیه السلام) را موفق نما و در کارش محکم و استوار گردان ، ‌پس علی بن ابی طالب (علیه السلام) فرمودند : که هیچ حرفی از حروف الفباء نیست مگر آنکه ، آن نامی از نام های خداوند بلند مرتبه است ، سپس فرمودند :......


و اما الف‏ اللَّهُ است که هیچ خدائی جز او نیست و او زنده و قیوم است ، اما باء باقی است بعد از نابودی خلق خویش و اما تاء توّاب است یعنی توبه پذیری است که توبه بندگانش را می پذیرد و اما ثاء ثابتی است که موجود است یعنی همان آیه که‏ یُثَبِّتُ اللَّهُ الَّذِینَ آمَنُوا بِالْقَوْلِ الثَّابِتِ فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا خداوند کسانی را که ایمان آوردند در زندگی دنیا به سخن ثابت برقرار می کند و اما جیم جلّّّ ثناؤه و تقدست اسماؤه یعنی ستایشش بسیار بزرگ و نام هایش پاک و پاکیزه است و اما حاء حقی است که حیّ و حلیم است یعنی خداوندی بر حق و زنده و بردبار و اما خاء خبیر و آگاه است به آنچه بندگان می کنند و اما دال دیّّان و پاداش دهنده روز جزا است و اما ذال‏ ذُو الْجَلالِ وَ الْإِکْرامِ‏ است که صاحب جلال و اکرام است و اما راء رئوف و مهربان است به بندگان خویش و اما زاء زینت و آرامش معبودین است و اما سین سمیع و بصیر است یعنی شنوای بینا و اما شین شاکر است که بندگان مؤمن خود را شکر می کند یعنی جزای شکر می دهد و اما صادق است در وعده و وعید خویش و اما ضاد ضار و نافع است یعنی زیان رساننده و نفع بخشنده و ...


+g فراموش نشه بقیه این متن زيبا در ادامه مطلب .

به نقل از : نداي يك بسيجي عاشق

ارسال خبرنامه به صورت اتومات

براي ارسال اخبار و مطالب سايت  به صورت اتومات به ايميل خود  را در كادر زير وارد و بر روي دكمه ثبت كليك كنيد


 

Enter your email address:

تعداد صفحات : 4

درباره ما
تمام چيز هاي خنده داري كه بخواهيد وقتت رو هدر نده ترول - عكس - جك فقط بخند نخندیدن ممنوع سلام من محمد هستم ، مشهد زندگی میکنم امیدوارم از این وب نهایت استفاده رو داشته باشید بهتون پیشنهاد میکنم یه سری هم به مطالب قبلیم بزنید اگه خواستید من رو لینک کنید با اسم خنده ، كلوپ خنده لینک کنید خوشحال میشم اگه نظر بزارين و در گوگل ما را محبوب كنيد ..!!
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قالب و محتوای سایت را چگونه ارزشیابی می کنید ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 64
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 1,505
  • بازدید سال : 3,673
  • بازدید کلی : 71,120
  • کدهای اختصاصی
    Instagram
    وبلاگ